Universidad de Oviedo
español English

Grupo de Investigación acreditado ASOCED

Grupo de Investigación acreditado ASOCED

  • Presentación

  • Investigación

  • Transferencia

  • Actualidad

  • Enlaces

  • Inicio
  • Investigación
  • Producción científica de los miembros del grupo
  • Artículos

Artículos

  • Student Perceptions in Measuring Teaching Behavior Across Six Countries: A Multi-Group Confirmatory Factor Analysis Approach to Measurement Invariance [2020]

  • Physical education in primary education: Space for the construction of masculinity and femininity = La educación física en educación primaria: Espacio de construcción de las masculinidades y feminidades [2020]

  • El cuestionario Teacher as Social Context (TASC) en España: versión para el profesorado;Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting: Teacher Version [2020]

  • Validation of the Dependency-Oriented and Achievement-Oriented Psychological Control Scale (DAPCS) in a Spanish-speaking late adolescent sample [2019]

  • The influence of perceived family supports and barriers on personal variables in a Spanish sample of secondary school science-technology students [2019]

  • Student perceptions of secondary education teaching effectiveness: General profile, the role of personal factors, and educational level [2019]

  • Práctica discursiva familiar y cultura contra escolar en minorías étnicas;Family discursive practice and anti-school culture in ethnic minorities [2019]

  • Parental Support, Self-Efficacy Beliefs, Outcome Expectations and Interests in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) [2019]

  • Los y las jóvenes hablan: Discursos sobre la emergencia y la gestión de las relaciones de pareja adolescentes;Adolescent speak: Speeches on the emergence and management of teenage couple relationships [2019]

  • ‘I can try it': negotiating masculinity through football in the playground [2019]

  • Evolución de la Parentalidad Positiva: Estudio longitudinal de los efectos de la aplicación de un programa de educación parental [2019]

  • Validating a model of effective teaching behaviour and student engagement: perspectives from Spanish students [2018]

  • ¡Tienes un Match! Autorrepresentaciones y rasgos comunicativos de las interacciones de jóvenes en Tinder;It's a Match! Self-representations and communicative features on young people's Tinder interactions [2018]

  • Socialización diferenciada por razón de género en educación infantil: Un estudio etnográfico [2018]

  • Parents' Perceptions of their Acceptance and Rejection Behaviors: Benchmarking Spain and Ecuador [2018]

Mostrando el intervalo 1 - 15 de 100 resultados.
Resultados por página 15
de 7
Primero Anterior Siguiente Último
Menú
  • Líneas de Investigación
  • Proyectos
  • Colaboradores
  • Producción científica de los miembros del grupo

Destacados

  • Composición del grupo
  • Proyectos del grupo
  • Producción científica individual
  • Noticias en portada

 

Enlaces rápidos

  • Universidad de Oviedo
  • Vicerrectorado de Investigación y Campus de Excelencia Internacional
  • Biblioteca de la Universidad de Oviedo
  • Grupos de Investigación de la Universidad de Oviedo
Nodo: liferay6-01
  • © Copyright Universidad de Oviedo
  • Mapa Web
  • Contacto
  • Accesibilidad
  • Aviso Legal
  • C1Nn - Centro de Innovación